23 mrt 2015

April 2015 kalender

april zelf printen, kalender voor kinderen, kalender om zelf te printen, april 2015, 2015 kalender, schattige kalender, kalender voor pasen, kalender met paashaasje, kalender met lammetje

Voor de maand april kalender heb ik mij laten inspireren door het mooie lente weer dat we al hebben gehad.
Ik werd er zo vrolijk van, dat ik dat gevoel nog wel een hele maand wilde vast houden. Nou ik denk dat het met zo'n vrolijke kalender wel gaat lukken. En natuurlijk om een beetje in de Paas sferen te komen ook een klein lief Paashaasje erbij. Ik hoop dat jij ook vrolijk wordt van deze kalender!

De maandkalender van april kan je los bestellen of neem het jaar abonnement dat krijg je de maandkalender automatisch toegestuurd.

Fijne dag vandaag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten