25 nov 2016

December 2016 kalender

december kalender printen, gratis kalender, aftelkalender kerst

Het afgelopen jaar maakte ik elke maand de kalenders in 3 verschillende thema's. Cute, Stoer en de Mix en Match. En eigenlijk lukt het mij elke maand wel om een idee te bedenken voor deze thema's. Maar deze maand lukte het niet. 


Hoe maak je nu een stoere Kerstman? En omdat ik ook tegelijkertijd bezig was met de kalender voor 2017 was mijn inspiratie op voor deze maand. Slik. Daarom heb ik besloten om de december kalender alleen te maken in het thema Mix en Match. Ik vind hem leuk en bij mij hangt hij al uitgeprint aan de kast deur.

Je kan de kalender voor december HIER bestellen in mijn winkel.

kalender 2017, kalender voor kinderen, familie kalender, kalender printen, leuke kalender, kleuter kalender

PS. Hou je van vooruit plannen? Bezoek dan mijn winkel voor de Mix en Match kalender van 2017. Je vindt hem HIER.

Fijne dag!
Yolanda

Vind je printables leuk? Volg mij dan op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten