16 aug 2017

September 2017 maandkalender

September kalender, kalender september, september 2017, school kalender, kalender school, terug naar school, kalender voor kinderen, vrolijke kalender, gratis kalender, kalender printen, kalender 2017

Niet te geloven dat ik nu alweer een blog schrijf over de kalender van september! Waar is die zomervakantie gebleven? De kinderen hebben nog maar een kleine 3 weken vakantie voordat de scholen hun deuren weer openen en we weer over gaan in het ritme van de school dagen.


Eerlijk gezegd vind ik het vakantie ritme wel erg lekker. Ik hou erg van vroeg op staan, ook nu in de vakantie sta ik zonder wekker om 7 uur 's ochtends naast mijn bed. De kinderen slapen uit tot 12 uur (ja, dat is het ritme van een tiener) dus de hele ochtend heb ik de tijd voor werk of huishouden.

De bovenstaande maandkalender van september in handlettering stijl kan je HIER gratis downloaden.

Maar binnenkort gaan we dus gewoon weer aan het werk in het ritme van de school. Heel toepasselijk dus in het thema van de maand september: "Werk in uitvoering".

September kalender, kalender september, september 2017, school kalender, kalender school, terug naar school, kalender voor kinderen, vrolijke kalender, gratis kalender, kalender printen, kalender 2017

De bovenstaande maandkalender van september in het thema "werk in uitvoering" kan je HIER bestellen.

Hou jij ook van plannen? De thema maandkalenders en nog meer planners kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Vind je deze printable leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.

Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten