2 mrt 2016

Maart 2016 maandkalender

Paaskalender, aftelkalender voor pasen, kalender voor kinderen, kalender printen, printable kalender

Als Pasen in een maand valt is het voor mij makkelijker om een thema te verzinnen voor de maandkalender.
Maar ik wilde graag voor de serie "stoer" geen konijntjes doen, want die zijn niet stoer. Gelukkig zijn dino's wel stoer en leggen ze eieren dus dat is samen een goede combinatie!

Paaskalender, aftelkalender voor pasen, kalender voor kinderen, kalender printen, printable kalender

Voor de cute versie van de maandkalender heb ik mij helemaal laten gaan. Lekker veel typische Paas kleuren, roze en lichtgroen, paaseieren en natuurlijk een paaskonijntje (of haasje).

Het konijntje komt je misschien bekend voor, dit plaatje gebruikte ik ook voor de paaskalender van vorig jaar. Deze kalender heb ik omgezet voor 2016 en is opnieuw te bestellen in de serie Mix en Match

Paaskalender, aftelkalender voor pasen, kalender voor kinderen, kalender printen, printable kalender

Ik gebruik de kalenders ook altijd voor mijzelf, voor het inplannen van nieuwe ontwerpen en de activiteiten van de kinderen. Altijd print ik de cute versie uit maar deze maand heb ik gekozen voor de "stoere" versie omdat ik die eigenlijk ook wel heel cute vind. Welke maandkalender zou jij kiezen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten