19 sep 2016

Oktober 2016 maandkalender

Oktober maandkalender, halloween kalender, kalender voor kinderen, kalender met pompoenen, kalender voor school, schoolkalender, aftelkalender, halloween aftelkalender, spookhuis kalender

Na weken ongelooflijk heerlijk nazomerweer is het hier dan toch echt herfst geworden. Zaten we vorige week met onze dochter haar verjaardag nog onder een party tent buiten te puffen van de hitte, met mijn verjaardag gisteren viel de regen met bakken uit de hemel. Wat een weeromslag! 


En zo komen we bij de kalender van de maand oktober. Om voor deze maand een thema te verzinnen is niet moeilijk. Natuurlijk Halloween! En omdat Halloween pas aan het eind van de maand is kan je de maandkalender ook heel goed gebruiken als aftelkalender.

Ik heb weer 2 versies gemaakt. De stoere versie zie je hier boven. Met spookhuis! De printable voor de stoere oktober maandkalender vind je hier.

Oktober maandkalender, halloween kalender, kalender voor kinderen, kalender met pompoenen, kalender voor school, schoolkalender, aftelkalender, halloween aftelkalender, spookhuis kalender

En natuurlijk ook een cute versie met pompoen kindjes. De printable voor de cute vind je hier

Dan heb ik ook nog eens leuk nieuws! Je kan een oktober maandkalender printable naar keuze winnen! Wat moet je doen? Ga naar de facebookpagina van Annekoendigitaal, like de pagina en geef aan in het bericht van de maandkalender winactie welke kalender jij graag zou willen winnen. De facebookpagina vind je HIER.

Benieuwd welke kalender ik heb uitgeprint voor mij zelf deze maand? Ik heb gekozen voor de Stoere kalender. Welke kalender zou jij uitprinten voor je zelf?

Fijne dag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten