16 dec 2016

Januari 2017 kalender

winter kalender, winter planner, kalender januari 2017,

Ik weet het, kerst is niet geweest of ik kom al met een kalender voor het nieuwe jaar, de januari maand kalender.
Maar met plannen kan je niet vroeg genoeg beginnen. En als één van je goede voornemens is om alles in het nieuwe jaar goed gepland te laten verlopen heb je de kalender al vast geprint.

Voor het jaar 2017 heb ik de leukste maandkalenders van vorig jaar cute en stoer gebundeld tot een fijne Mix en Match kalender met af en toe een stoere en af en toe een cute maandkalender. En het jaar beginnen we met cute pinguïns.
Je kan de kalender voor januari HIER bestellen in mijn winkel.

En ik heb ook nog iets nieuws te vertellen! In Amerika is het al een enorme hype: Planner stickers ! Ik ben verslaafd. De stickers print je zelf uit op sticker papier, je knipt alle plaatjes en dan kan je je agenda of planner versieren, pimpen of hoe je het ook noemt. En als je geen sticker papier hebt dan print je de plaatjes op gewoon wit papier en lijm je de plaatjes, eigenlijk net zo makkelijk.

De eerste sticker printable die ik gemaakt heb is in het zelfde thema als de januari kalender: Pinguïns. Met kleine pinguïns plaatjes, gekleurde kaders, pijltjes en sneeuwvlokjes. Stickers op, geen probleem, je kan er net zo veel printen als je wilt.
Je kan de pinguïn sticker printable HIER kopen.


print je eigen stickers, sticker printable, pinguïn stickers


Vind jij het leuk om je planner te versieren met stickers?

Fijne dag!
Yolanda

Vind je printables leuk? Volg mij dan op Facebook.

4 opmerkingen:

  1. Die stickers fleuren het helemaal op! Door dat soort eigen toevoegingen wordt een agenda of kalender echt persoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind alles echt super leuk en cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk! Pinguïns doen het altijd wel goed hier in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is omdat ik sinds een jaar mijn agenda op mijn telefoon bij houd (voor zover ik het niet vergeet��) want anders zou ik zeker en vast ook zo'n mooi exemplaar willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen