20 jun 2017

Maandkalender juli 2017

juli 2017 kalender voor kinderen, maandkalender, aftelkalender voor kinderen, gratis juli 2017 kalender, planner mascha, mascha planner insert

Al 5 jaar ontwerp ik maandkalenders, zo leuk om te doen! Ik ben begonnen met hele simpele kalenders en gaandeweg werden ze steeds vrolijker en in vele varianten en thema's. Allemaal speciaal voor kinderen.


Afgelopen maand kreeg ik het verzoek of ik een kalender kan maken zonder kinderthema en in stijl die nu erg geliefd is, in zwart wit en in handlettering stijl. Een erg leuk verzoek om mee aan de slag te gaan. Ik maakte de kalender zo dat de lijntjes lijken zelf getekend te zijn, net niet helemaal recht. 

En het leukste nieuws is: Vanaf nu komt er elke maand ook een maandkalender voor "volwassenen" en deze is ook nog eens gratis te downloaden. Klik HIER.

Het bovenste gedeelte kan je eventueel los knippen van het onderste gedeelte en gebruiken bijvoorbeeld in een Mascha planner of in een zelfgemaakte planner.

Natuurlijk heb ik voor deze juli maand ook een maandkalender gemaakt voor de kinderen. In een wel heel toepasselijk thema met deze hitte: IJsjes. Hopelijk blijft het in juli ook nog lekker warm met heel veel lekkere ijsjes!


juli 2017 kalender voor kinderen, maandkalender, aftelkalender voor kinderen, planner mascha, mascha planner insert


Hou jij ook van plannen? De thema maandkalenders kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Vind je deze printable leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

8 opmerkingen:

  1. Wat een heeeeeerlijke maandkalender. Hopelijk blijft het nog even ijsjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!! Het wordt hier vandaag 35°C! Dat worden smeltende ijsjes ;).

      Verwijderen
  2. Wat een leuke printable!! Krijg meteen zin in een ijsje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw maandkalenders 'voor kinderen' juist altijd zelf heel leuk ;-P Gezellig dat je weer meedeed aan het Blogfeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kalender. Echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen