23 dec 2017

Kalender januari 2018 met gratis printable !

kalender 2018 voor kinderen, kalender voor jongens, kalender om te printen, 2018 kalender, kalender printen, printable kalender, lieve kalender, stoere kalender, frozen kalender, brandweermannen kalender, schattige kalender, januari kalender, kalender januari

Heerlijk! De kerstvakantie is eindelijk begonnen. De kinderen waren er echt aan toe, ze maken hier in Frankrijk lange schooldagen. Om 6 uur 's ochtends op en soms pas tegen 7 uur 's avonds thuis is geen uitzondering, eigenlijk te gek voor tieners die het liefst uitslapen tot de middag. 


We hebben deze kerstvakantie niet te veel gepland, we gaan niet op vakantie, blijven lekker thuis en gaan genieten van de vrije tijd. Ik ga aan de slag met een planning maken voor het komende jaar, voor mijn blog, mijn winkel en werken aan de website voor de pipowagen die wij verhuren voor vakanties. Genoeg te doen dus maar alles op een lekker rustig tempo. Zin in !

Mocht je ook alvast plannen willen maken voor de maand januari dan heb ik goed nieuws! Die hele leuke maandkalender met uiltjes bovenaan dit blog is de nieuwe layout voor de gratis maandkalender printables die ik elke maand jullie cadeau geef. 

De uiltjes kalender voor januari kan je HIER downloaden.

Ook voor kinderen heb ik leuke kalenders gemaakt. En vanaf dit jaar, 2018, heb ik zelfs meerdere series.


gratis kalender 2018, kalender 2018 voor kinderen, kalender voor jongens, kalender om te printen, 2018 kalender, kalender printen, printable kalender, lieve kalender, stoere kalender, frozen kalender, brandweermannen kalender, schattige kalender, januari kalender, kalender januari

Serie Mix en Match met allerlei thema's die wel bij elkaar passen en toch elke maand verschillend zijn.


kalender 2018 voor kinderen, kalender voor jongens, kalender om te printen, 2018 kalender, kalender printen, printable kalender, lieve kalender, stoere kalender, frozen kalender, brandweermannen kalender, schattige kalender, januari kalender, kalender januari

Serie Kawaii. Oftewel schattig, cute en lief tegelijkertijd. Stiekem een beetje mijn favoriet en ook erg leuk voor je zelf ;).


kalender 2018 voor kinderen, kalender voor jongens, kalender om te printen, 2018 kalender, kalender printen, printable kalender, lieve kalender, stoere kalender, frozen kalender, brandweermannen kalender, schattige kalender, januari kalender, kalender januari

En de Serie Stoer. Nu al razend populair in de winkel. Wat ik heel goed kan begrijpen want elke jongen wilt natuurlijk een stoere kalender.

Vind je deze printables leuk en/of hou je ook van plannen? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.

Rest mij nog één ding om te zeggen.
Een hele fijne kerst toegewenst met iedereen die je lief is!


Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten