20 jan 2018

Kalender februari 2018 met gratis printable !

kalender voor kinderen, kalender met ridders, kalender met lama, aftelkalender printen, stoer kalender, kalender printable, gratis printable ridder, uiltjes kalender, kalender gratis printen

De vorige uiltjes kalender van de maand januari is bij jullie erg goed bevallen. Zo fijn om te zien in de statistieken dat de kalender super vaak is gedownload. Dat geeft mij nog meer plezier om ook deze maand de kalender met jullie te delen! Deze maand in roze tinten vanwege Valentijnsdag op 14 februari.


Je kan de Uiltjes maandkalender van februari HIER gratis downloaden.

Ook de kalender van de serie Mix en Match is een beetje in Valentijnsdag thema met "Love cactussen". Deze Mix en match kalender vind je HIER in mijn printable winkel.


kalender voor kinderen, kalender met ridders, kalender met lama, aftelkalender printen, stoer kalender, kalender printable, gratis printable ridder, uiltjes kalender, kalender gratis printen

Deze Lama kalender van de serie Kawaii vind ik zelf een van de cutest ever. Ik denk dat ik daar nog meer printables van ga maken maar dan voor feestjes. Voor mij zijn Lamas de nieuwe eenhoorns. Je vind de kalender HIER.


kalender voor kinderen, kalender met ridders, kalender met lama, aftelkalender printen, stoer kalender, kalender printable, gratis printable ridder, uiltjes kalender, kalender gratis printen

En dan natuurlijk nog een stoere kalender voor de jongens (of voor stoere meisjes dat kan natuurlijk ook) in ridder thema. De stoere kalender bestel je HIER


kalender voor kinderen, kalender met ridders, kalender met lama, aftelkalender printen, stoer kalender, kalender printable, gratis printable ridder, uiltjes kalender, kalender gratis printen


Vind je deze printables leuk en/of hou je ook van plannen? Volg mij dan op Facebook of op Instagram voor nog meer leuke printable kalender tips en printables ideeën.

Fijn weekend !
Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten